Administrativní pracovník/ce
Pokud hledáte stabilní, zajímavou práci a máte rádi nové výzvy, budeme se těšit na spolupráci.
Hledáme nové kolegy/yně na pozici Administrativní pracovník/ce
Náplň práce:
- objednávání zboží od dodavatelů a jeho následné naskladnění
- zpracování objednávek, vystavování dodacích listů a faktur
- telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky a zahraničními dodavateli
- řešení reklamací
- běžná administrativa vyplývající z činnosti oddělení
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- znalost MS Office
- komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem
- dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost v plnění úkolů
- praxe v oboru výhodou
- smlouvu na HPP
- 5 týdnů dovolené
- kurz anglického jazyka ve firmě
- příspěvek na stravování
- odpovídající platové ohodnocení
- odměňování dle obchodních výsledků firmy
3.9.2024
Snímače vlhkosti
Prohlédněte si snímače pro spolehlivou detekci vlhkosti z naší nabídky.
více27.8.2024
Srpnové vydání časopisu Elektroprůmysl
Přečtěte si o našich produktech v srpnovém čísle časopisu Elektroprůmysl.
více21.8.2024
Nouzová tlačítka XA1E
Podívejte se na vybrané typy bezpečnostních tlačítek XA/XW s nízkou zástavbou.
více