Administrativní pracovník/ce
Náplň práce:
- objednávání zboží od dodavatelů a jeho následné naskladnění
- zpracování objednávek, vystavování dodacích listů a faktur
- telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky a zahraničními dodavateli
- řešení reklamací
- běžná administrativa vyplývající z činnosti oddělení
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- min. SŠ vzdělání
- znalost MS Office
- komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem
- dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost v plnění úkolů
- praxe v oboru výhodou
Co vám můžeme nabídnout
- smlouvu na HPP
- 5 týdnů dovolené
- kurz anglického jazyka ve firmě
- příspěvek na stravování
- odpovídající platové ohodnocení
- odměňování dle obchodních výsledků firmy
Vidíte se na této pozici? Pak nám zašlete Váš životopis na: v.ruzicka@rem-technik.cz
23.4.2024
Bezpečnostní relé pro dvouruční ovládání SR T
Představujeme vám nové relé, navržené pro dvouruční ovládání, které dosahuje bezpečnostní kategorie 4.
více16.4.2024
Nový dotykový displej FT2J
Dotykový displej FT2J vás zaujme svým prostorově úsporným a kompaktním designem.
více11.4.2024
Dotykový displej IDEC HG3G
Zářivá obrazovka s vysokou rychlostí a jasem. Multimediální funkce a inovativní vývojový software zdarma.
více3.4.2024
LoRaWAN - Long Range Wide Area Network
Rádiová technologie, která je schopna přenášet data na velkou vzdálenost, úsporným a efektivním způsobem.
více