Vyhledávání

Administrativní pracovník/ce


Náplň práce:

  • objednávání zboží od dodavatelů a jeho následné naskladnění
  • zpracování objednávek, vystavování dodacích listů a faktur
  • telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky a zahraničními dodavateli
  • řešení reklamací
  • běžná administrativa vyplývající z činnosti oddělení

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • min. SŠ vzdělání
  • znalost MS Office
  • komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost v plnění úkolů
  • praxe v oboru výhodou

 

Co vám můžeme nabídnout

  • smlouvu na HPP
  • 5 týdnů dovolené
  • kurz anglického jazyka ve firmě
  • příspěvek na stravování
  • odpovídající platové ohodnocení
  • odměňování dle obchodních výsledků firmy

Vidíte se na této pozici? Pak nám zašlete Váš životopis na:  v.ruzicka@rem-technik.cz
NOVINKY

22.7.2024

MOSAIC M1

MOSAIC M1, bezpečnostní programovatelná jednotka s certifikací SIL3, SILCL3, PL e, bezpečnostní kategorie 4.

více

15.7.2024

HML snímač koncentrace CO v ovzduší

použití například v podzemních garážích, možnost displeje - varianta HML-N, provozní teplota: -30…40 °C, krytí: IP54

více

8.7.2024

Patice řady SJ s push-in svorkami

Patice s push-in svorkami šetřící až 55% času při montáži.

více

2.7.2024

Bezpečnostní senzory R-SAFE RFID

Nová generace senzorů pro bezpečnost strojů s technologií RFID. Monitorování dveří, vrat a jiných pohyblivých prvků.

více