Administrativní pracovník/ce
Náplň práce:
- objednávání zboží od dodavatelů a jeho následné naskladnění
- zpracování objednávek, vystavování dodacích listů a faktur
- telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky a zahraničními dodavateli
- řešení reklamací
- běžná administrativa vyplývající z činnosti oddělení
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- min. SŠ vzdělání
- znalost MS Office
- komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem
- dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost v plnění úkolů
- praxe v oboru výhodou
Co vám můžeme nabídnout
- smlouvu na HPP
- 5 týdnů dovolené
- kurz anglického jazyka ve firmě
- příspěvek na stravování
- odpovídající platové ohodnocení
- odměňování dle obchodních výsledků firmy
Vidíte se na této pozici? Pak nám zašlete Váš životopis na: v.ruzicka@rem-technik.cz
![](https://www.rem-technik.cz/foto/180-120/news-mosaic.png)
22.7.2024
MOSAIC M1
MOSAIC M1, bezpečnostní programovatelná jednotka s certifikací SIL3, SILCL3, PL e, bezpečnostní kategorie 4.
více![](https://www.rem-technik.cz/foto/180-120/news-snimac.png)
15.7.2024
HML snímač koncentrace CO v ovzduší
použití například v podzemních garážích, možnost displeje - varianta HML-N, provozní teplota: -30…40 °C, krytí: IP54
více![](https://www.rem-technik.cz/foto/180-120/news-sj-patice.png)
8.7.2024
Patice řady SJ s push-in svorkami
Patice s push-in svorkami šetřící až 55% času při montáži.
více![](https://www.rem-technik.cz/foto/180-120/news-r-safe-rfid.png)
2.7.2024
Bezpečnostní senzory R-SAFE RFID
Nová generace senzorů pro bezpečnost strojů s technologií RFID. Monitorování dveří, vrat a jiných pohyblivých prvků.
více