Vyhledávání

Administrativní pracovník/ce


Náplň práce:

  • objednávání zboží od dodavatelů a jeho následné naskladnění
  • zpracování objednávek, vystavování dodacích listů a faktur
  • telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky a zahraničními dodavateli
  • řešení reklamací
  • běžná administrativa vyplývající z činnosti oddělení

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • min. SŠ vzdělání
  • znalost MS Office
  • komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost v plnění úkolů
  • praxe v oboru výhodou

 

Co vám můžeme nabídnout

  • smlouvu na HPP
  • 5 týdnů dovolené
  • kurz anglického jazyka ve firmě
  • příspěvek na stravování
  • odpovídající platové ohodnocení
  • odměňování dle obchodních výsledků firmy

Vidíte se na této pozici? Pak nám zašlete Váš životopis na:  v.ruzicka@rem-technik.cz
NOVINKY

11.4.2024

Dotykový displej IDEC HG3G

Zářivá obrazovka s vysokou rychlostí a jasem. Multimediální funkce a inovativní vývojový software zdarma.

více

3.4.2024

LoRaWAN - Long Range Wide Area Network

Rádiová technologie, která je schopna přenášet data na velkou vzdálenost, úsporným a efektivním způsobem.

více

28.3.2024

Kolo s bezpečnostním pohonem SWD® 125

Otevřete dveře do světa inovace s naším nejnovějším produktem.

více

20.3.2024

REMinfo 1|24

Prohlédněte si nové číslo našeho firemního bulletinu REMinfo.

více